jueves, 20 de mayo de 2010

Temps de tria un poema de na Carolina Ibac

Un gran poema amb sentiment amistós, té la mateixa opinió que tinc jo i tothom de l'amistat, per al qui el llegeixi s'ha acostara més a na Carolina, és molt fàcil fer-se amic de ella i agafar-li afecte i encara més amb aquesta experiéncia turquesa! que hem tingut el plaer de conèixer, gràcies a ella.

http://www.todohumor.com/UserFiles/Image/imagenes/2008/octubre08/la-amistad.jpg

Temps de tria


Les persones vénen i se’n van.
Ens alimentem d’elles, mai en va.
Estrelles fugisseres, tot un clam.
Companyies certes, res de fals.

Gentada arreu.
No a tothom podem agradar.
No és pas greu.
Hem de saber triar.

L’amistat sempre roman.
Passin els anys i els panys.
Hi hagi una distància esfèrica.
Hi hagi pensaments malpensats.

La confiança esborra cap mena de dubte.
La sinceritat ens uneix de per vida.
Quan caic, tu m’ajudes.
Només perquè m’estimes.

Riem i plorem junts.
Pugem les escales a duet.
Tens sempre la meva mà,
siguis on siguis, aquí o allà.

L’amistat no té preu.
L’amistat no té espai.
L’amistat no té temps
L’amistat sempre és…

I .
. N
F .
. I
N .
. I
T .
. A

De vegades, roman en el record.
De vegades roman en un cable.
De vegades roman al costat.
De vegades roman en una carta.

De vegades, és al cel.
Però sempre, sempre, és ben present.

Carolina Ibac



No hay comentarios: