jueves, 20 de mayo de 2010

Seguim la llum un poema, dedicat per a mi, de na Carolina Ibac

M'ha encantat el poema!! no sàbia que ja estiguessin fets trets del forn i estan genial, tot dos els que he llegit, tant el meu com el d'en Joan i els que queden per llegir que de segur també tenen el seu encant de cadascun dels meus companys. És un poema molt esperançador sense dubte i has descrit el gran esforç que tu saps i l'esperança que transmateix i el títol m'ha encantat, perquè això és el que sempre fem seguir la llum. Moltes grácias pel poema...és que no tinc paraules m'ha agradat un munt.

http://iasos.com/audioclp/StairwayToHeaven-D-4d.jpg

Seguim la llum

Cal girar cua.

No seguir endavant,

amb una tortura,

que no deixa de fer-nos mal.

Cal girar cua,

i reprendre la felicitat.

Ja no hi ha més excuses.

És la nostra oportunitat.

Cal girar cua,

i tornar a començar,

amb noves il·lusions,

que es faran realitat.

Cal girar cua.

P

R

O

U

Això ja s’ha acabat!

La llum és estesa,

allà a la “Meseta”.

I el somriure renaixerà,

amb l’estima vertadera

i l’anellada tranquil·litat.

Ben lluny de la fera.

Ben lluny de la bèstia.

Ben lluny dels problemes.

Ben a prop de la pau eterna.

És la nostra revolució.

És el canvi radical,

que ens espera.

És una nova vida

És una nova lluita.

I potser caurem,

però mai dins el forat.

De terra, ens aixecarem

amb força i voluntat.

Tenim l’amor del nostre costat.

Les cadenes ja s’han trencat.

Carolina Ibac

No hay comentarios: